Testimoni Satin Skinz

Dengan Satin Skinz anda terpaksa cantik!.. nak kulit lebih cerah,nak buang parut jerawat dah bertahun tu? selesaikan dengan “Satin Skinz” sahaja.

Tak yakin? Jom tengok testimoni satin skinz. Sangat² berkesan tau..

testimoni satin skinz4

testimoni1

Testi ni baru 3 hari je uollss... mmg tak nampak ketara sangat lah.. Tapi tetap ada keajaiban ! Jerawat kecut, tinggal bekas parut je... Kulit semakin cerah pinkish.... Nanti iolss update pic dia lepas 30 hari plk yaaa....

Testi ni baru 3 hari je uollss… mmg tak nampak ketara sangat lah.. Tapi tetap ada keajaiban ! Jerawat kecut, tinggal bekas parut je… Kulit semakin cerah pinkish…. Nanti iolss update pic dia lepas 30 hari plk yaaa….

Siapa kenal maya matahari ni??? Dulu-dulu kulit dia kusam dan gelap je.. cer try google.. mesti jumpa pic dia.. Tapi sekarang dah lain uolss !!! Selepas consume satin skinz ni mak aihhhhhhhh puteh melepak ok! Uollss yang ada cita-cita nak putih melepak gebus gebas macam maya sila torai satin skinz cepat ! Nak raya dah ni.. sila berusaha dari sekarang kalau nak glam time raya..

Siapa kenal maya matahari ni??? Dulu-dulu kulit dia kusam dan gelap je.. cer try google.. mesti jumpa pic dia.. Tapi sekarang dah lain uolss !!! Selepas consume satin skinz ni mak aihhhhhhhh puteh melepak ok!
Uollss yang ada cita-cita nak putih melepak gebus gebas macam maya sila torai satin skinz cepat ! Nak raya dah ni.. sila berusaha dari sekarang kalau nak glam time raya..

satin skinz review

testimoni2

Jom Order Satin Skinz!

180sm/190ss termasuk pos

Nak Harga Offer? SMS SATIN KE 0139798531

 

Advertisements

Testimoni Radiance Signature

Radiance Signature Whitening & Glowing Series. Produk yang tengah meletop dipasaran! Paling mudah hanya koyak & terus minum. Testimoni dari pengguna ianya sangat berkesan untuk anda yang berkulit gelap,kusam & mempunyai jerawat,jeragat dll.

Testimoni pengguna Radiance Signature

testimoni1

sis ni baru makan sekotak,jerawat dah hilang!pinkish lagi.

baru 3 hari minum gelap bawah mata hilang

baru 3 hari minum gelap bawah mata hilang

suami puji nampak makin cerah

suami puji nampak makin cerah

radiance signature testimoni4

radiance signature testimoni5

3 Manfaat utama Radiance Signature™ – Whitening & Glowing Series:

► Kecantikan:
. Mencerah dan menggebukan kulit seluruh badan.
. Memberikan kulit yang cantik dan sihat.
. Menjadikan kulit glowing secara natural.
. Menghilangkan kulit kusam & tidak bermaya.
. Anti Penuaan dan menjadikan wajah kelihatan muda.
. Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit.
. Menghilangkan sel kulit mati.
. Mengecutkan dan menghilangkan jerawat.
. Menghilangkan jeragat.
. Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat.
. Menghilangkan kesan lebam di bawah mata.
. Meningkatkan kandungan kolagen dalam badan.
. Mengecilkan pori-pori.

► Kesihatan:
. Anti kanser.
. Menstabilkan tekanan darah.
. Menstabilkan hormon lelaki dan wanita.
. Merawat ekzema.
. Merawat imsonia.
. Merawat resdung.
. Merawat penyakit kencing manis.
. Merawat dan mencegah kanser payudara.
. Merawat dan mencuci buah pinggang.
. Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan.
. Bertindak sebagai Anti-Body.
. Memberikan tenaga serta merta.
. Memberikan tidur yang nyenyak.
. Merawat keputihan pada alat sulit wanita.
. Menegang dan menganjalkan payudara.
. Merapatkan alat sulit wanita yang longgar.
. Merawat rambut gugur dan tidak bermaya.
. Melawaskan pembuangan.

SMS/TYPE RADIANCE KE 013-9798531

Lagi testimoni radiance signature

radiance signature testimoni6

radiance signature testimoni7

radiance signature testimoni8

Cara Pemakanan:
► Hanya koyak dan minum.
► 1 sachet pada waktu malam sebelum tidur ATAU
► 1 sachet pada waktu pagi sebelum breakfast

Kesan Terbaik:
► 1 sachet pada waktu malam sebelum tidur DAN
► 1 sachet pada waktu pagi sebelum breakfast

Nota:
Untuk mendapatkan kesan yang optimum:
. Dinasihatkan tidak mengambil kafein & alcohol.
. Dinasihatkan tidak mengambil rokok.
. Serta minum air yang banyak.

=====
Harga :
=====

► RM 180 Semenanjung Malaysia
► RM 190 Sabah / Sarawak
* Harga termasuk postage.

>> NAK HARGA OFFER?

SMS/TYPE RADIANCE KE 013-9798531